Financieel administratief / HR medewerker

Bedrijfsinformatie

FLOS BV in Eindhoven is gespecialiseerd in de toelevering van bevestigingsmaterialen, technische producten en logistieke dienstverlening. Voor een brede kring van opdrachtgevers zijn wij zowel op technisch als op logistiek terrein een gewaardeerde partner. We adviseren onze opdrachtgevers bij technische vragen en problemen. Of het nu gaat om componenten, of bevestigingsmateriaal (fasteners) van A-merken, van staal of roestvrij staal, normdelen, standaard of bewerkt volgens klantenspecificaties; FLOS BV is een partner die meerwaarde biedt aan haar klanten in de vorm van zorgen- en kostenbesparende totaaloplossingen. Tevens kopen we voor hen de materialen in en verzorgen o.a. het voorraadbeheer en het transport. Dat doen we volgens een helder principe: afspraak is afspraak.

Ter uitbreiding van ons team zijn wij op zoek naar een:

Financieel administratief / HR medewerker (32-39 uur per week)

Takenpakket en verantwoordelijkheden:

Als financieel administratief medewerker werk je nauw samen met je vier collega’s van Finance. Samen met hen draag je zorg voor de dagelijkse financiële administratie, ondersteun je bij controlling taken en periodieke rapportages. Dit omvat de volgende werkzaamheden:

  • Controle op de juiste en tijdige invoer en verwerking van inkoopfacturen in de online applicatie Medius;
  • Toezien op correcte afstemming van facturen met de goederenontvangst en inkooporders, mede in samenwerking met de afdeling Inkoop;
  • Dagelijkse facturatie van afgewerkte verkooporders, alsmede voortgangsbewaking daarop;
  • Voortgangsbewaking openstaande debiteuren en versturen van betalingsherinneringen;
  • Op verzoek van het hoofd Finance verrichten van ondersteunende werkzaamheden;
  • Toetsen en actief meewerken aan verbeteringen van eigen taken / verantwoordelijkheden.

 

Als HR medewerker werk je nauw samen met de HR Manager en de Office Manager. Samen met hen draag je zorg voor de dagelijkse HR administratie. Deze omvat de volgende werkzaamheden:

  • Verwerken van mutaties t.b.v. instroom en uitstroom medewerkers;
  • Verwerken van roosterwijzigingen, aanmaken badges etc. in het timemanagementsysteem;
  • Wekelijks/maandelijks aanleveren van HR-managementinformatie;
  • Ziekmeldingsregistratie en de hieruit voortvloeiende acties signaleren;
  • Uitvoeren van het administratieve werving en selectieproces;
  • Op verzoek van de HR Manager/Office Manager verrichten van ondersteunende werkzaamheden;
  • Toetsen en actief meewerken aan verbeteringen van de eigen taken/verantwoordelijkheden.

 

Functie-eisen:

  • Teamspeler met goede en doortastende communicatieve vaardigheden;
  • Analytisch met inzicht in administratie en een scherp oog voor verschillen en afwijkingen;
  • Opleiding, werk- en denkniveau op MBO 4-niveau of hoger;
  • Bij voorkeur minimaal 5 jaar ervaring in een administratieve functie;
  • Kennis van MS Office applicaties (Excel, Outlook);
  • FLOS maakt gebruik van de ERP-applicatie Jeeves; ervaring met soortgelijke ERP-applicaties strekt tot aanbeveling;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal, en voldoende kennis van de Engelse taal, beide talen zowel mondeling als schriftelijk.

 

Arbeidsvoorwaarden:

  • Een 39-urige werkweek in dagdienst (op vrijdag tot 15:30 uur);
  • Bij part-time dienstverband dient rekening gehouden te worden met beschikbaarheid op woensdag en vrijdag;
  • Goed arbeidsvoorwaardenpakket;
  • Een prettige werksfeer in een enthousiast team.

 

Kernvoorwaarden

We vinden niet alleen onze dienstverlening aan klanten belangrijk, maar ook dat we een prettige werkomgeving creëren voor onze medewerkers. Creativiteit en werkplezier staan bij ons centraal en we hechten grote waarde aan persoonlijke relaties met klanten. We geloven dat echte aandacht voor mensen leidt tot betere dienstverlening en een verdere verhoging van de kwaliteit. Onze kernwaarden zijn: proactief, klantgericht, teamwork, flexibel en creatief, partnership, afspraak is afspraak en gedrevenheid.

 

Wat hebben wij te bieden?

  • Een zelfstandige, uitdagende functie in een modern bedrijf (ca. 80 medewerkers).
  • Goede primaire- en secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Een prettige werksfeer in een enthousiast team.

 

Heb je interesse?

Stuur dan je schriftelijke sollicitatie met CV naar:
FLOS BV, t.a.v. afdeling Personeelszaken, personeelszaken@flos.nl.
Wil je meer informatie? Neem dan contact op met Bart van der Heijden (Hoofd Finance) telefoonnummer: 040-7112404 en/of Diane van der Looij (HR Manager) telefoonnummer: 040-2580827.

 

Acquisitie door externe partijen n.a.v. deze advertentie is NIET gewenst. Er wordt NIET op ingegaan, dus wij willen u dringend verzoeken dit te respecteren.

 

De tekst in deze vacatureadvertentie is auteursrechtelijk beschermd eigendom van FLOS BV. Gebruik, verspreiding en verdere openbaarmaking van de advertentie zonder uitdrukkelijke toestemming van FLOS BV is niet toegestaan en dat geldt expliciet voor gebruik door werving- en selectiebureaus welke niet rechtstreeks handelen in opdracht van de FLOS BV. Reacties naar aanleiding van werving door niet-opdrachtnemers van FLOS BV worden niet in behandeling genomen.